دسته‌بندی نشده

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام در کل معنی لایک یعنی دوست داشتن زمانی که شما یک پست را لایک می کنید  یعنی شما به آن پست علاقه نشان می دهید .

اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین و پر درخواست ترین شبکه های مجازی دارای محبوبیت بالایی است و می توانید به راحتی کسب و کار خودتان را افزایش دهید و بتوانید یک کسب در آمد سودمندی داشته باشید .یکی از راه های این که شما بتوانید زودتر به این محبوبیت برسید این است که برای پیج اینستاگرام خود لایک خریداری کنید .تا در یک بازه زمانی لایک پست های خود را افزایش دهید . شما با این کار می توانید کیفیت اینستاگرام خود را بالا ببرید . میتوانید با خرید لایک و فالوور در اینستاکرام خود زودتر به این محبوبیت دست یابید ولی باید توجه داشته باشید میزان لایک و فالوور های شما باید با یک دیگر هم خوانی داشته باشد .اگر میزان لایک شما از میزان فالوور هایتان بیشتر باشد کاربران پیج شما را فیک می دانند و نمی توانند به شما  اعتماد کنند و از میزان محبوبیتتان کاسته می شود .

شما با خرید لایک اینستاگرام به یکراه مطلوب برای افزایش محبوبیت میرسید در واقع میزان لایک شما به معنی میزان بازخورد زیاد شما استاین امر به الگوریتم های اینستاگرام نزدیک است و می توانید به راحتی در اولویت ها قرار بگیرید . در مجموع اینستاگرام روش های مختلفی دارد برای ارزش دهی به صفحات اینستاگرام است که با این تکنیک میتوان ارتباط خوبی با کاربران برقرار کرد.

چرا خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام مزایای زیادی دارد دلیلش همین است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است . یکی از دلایل مهم خرید لایک در اینستاگرام این است که کاربر زمانی که پست های شما را می بیند به سرعت متوجه می شود که این پست ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و در نتیجه محتوای آن زیبا و جذاب است .و طبق الگوریتم های اینستاگرام به دلیل بازخورد بالا صفحه شما جز اولویت ها قرار می گیرد .

شما می توانید با استفاده از لینک های موجود اکنون بسته مد نظرتان را خریداری کنید و با اضافه کردن به صفحه اینستاگرامتان در یک مدت کوتاه به میزان لایک های دخواه خود برسید .

بدانید که برای افزایش کارایی های اینستاگرام از مراکز معتبری خریداری می کنید تا بتوانید از مزیت های آن برخوردار شوید مرکز هایی هستند که غیر معتبر است .

یکی از دلایل اهمیت خرید فالوور، این است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، توجه بیشتری به اکانت‌هایی که دارای تعداد زیاد فالوور و لایک است، دارند و همین امر موجب می‌شود تا تعداد مخاطبان این اکانت‌ها به شیوه طبیعی نیز افزایش یابدو بیشتر دیده شوند . .

اهمیت خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام یکی از دلایلی که لایک انجام می شود این است که تصویر و یا ویدئو دارای اهمیت است .در ابتدا تصویر توجه کاربر را به خود جلب می کند و بعد تعداد لایک های آن مورد توجه قرار می گیرد . کاربر به آن توجه می کند که اگر تعداد لایک های ان پست زیاد باشد باعث می شود تا کاربر تمایل داشته باشد به پروفایل آن پیج سر بزند و بخواهد بقیه پست های آن را ببیند و یا شاید باعث شود که بخواهد آن پیج را فالوو کند .در واقع به این نتیجه می رسیم که تعداد لایک های یک پست باعث می شود تا کاربر به شما توجه داشته باشد و یکی از پارامترهای مهم الگوریتم اینستاگرام لایک است .

اگر شما تعداد فالوور هایتان 10 هزار نفر باشد زمانی که شما یک پست را به اشتراک میگذارید این پست به تمام آن 10 هزار نفر ارسال نمی شود و تمامی آنها نمی توانند آن پست را ببینند .

در واقع هنگامی که شما یک پست را انتشار میدهید ابتدا برای 10در صد از فالوور های شما به نمایش گذاشته می شود اگر در دقایق ابتدایی مثل 20 تا 30 دقیقه اول انتشار پست شما از طریق آن ده درصد پست شما لایک و کامنت و اشتراک گذاری بشود در نتیجه به فالوور های بیشتری نشان داده می شود .

پس هه چیز بستگی به میزان لایک و کامنت هایی که در سی دقیقه اول انتشار از طریق آن ده درصد از فالوورانتان که به آنها نشان داده شده بستگی دارد . امروزه لایک کردن به یک بده بستان تبدیل شده زیرا دیگران پست شما را لایک می کنند تا شما هم آنها را لایک کنید برخی از افراد هم هستند که به محتوای پست هیچ دقتی نمی کنند و فقط لایک را انجام می دهند .

نکته مهم دیگر در مورد فالوور ها و لایک های افراد این است که بیشتر  تعداد فالوورها و لایک ها واقعی نیستند. چراکه می توان لایک و فالوور را خرید و فروش کرد. افزایش تعداد لایک و فالوور برای عده ای تبدیل به نیاز روحی شده! و برای عده‌ای نیز تبدیل به کسب و کار شده و با فروش لایک و فالوور قلابی تجارت می کنند.

مزید های خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام تاثیرات خرید لایک مانند خرید فالوور است با هر بار خرید فالوور در بخش فالوور های شما نمایان می شود که این امر عث افزایش بازدید در صفحه شما می شود اگر شما فالووری که خریداری کرده اید واقعی باشد شما با موجی از حمایت و لایک و کامنت روبرو می شوید .و باعث می شود تعداد زیادی از کاربران به پیج شما سر بزنن و روی صفحه اینستاگرام ا تاثیر بسیاری پیدا خواهد کرد .

تاثیر لایک های واقعی در رتبه بندی و افزایش اعتبار پیج اینستاگرام تاثییر زیادی دارد زیرا پست شما توسط یک  کاربر مشاهده می شود و لایک می شود .

ولی در مجموع اول خرید فالوور واقعی را پیشنهاد می دهیم و بعد خرید لایک را و بهتر است تقریبا به صورت هم زمان انجام شود زیرا اگر تعداد زیادی فالوور به پیج شما وارد شود و لایک و کامنتی صورت نگیرد پیچ شما توسط اینستاگرام به مرز حذف شدن نزدیک می شود .

این کار باعث به وجود آمدن یک تعادل میان تعداد فالوور هایتان و افزایش لایک هایتان می شود و برااینستاگرام یک سیگنال درستی ارسال می شود و این را هم بدانید که بهتر است در هیچ کاری زیاده روی نکنید

 

طراحی و توسعه توسط گروه تفکر برتر

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *