قوانین و مقررات

قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات ناروین فالو به شرح ذیل می باشد ؛
کاربر گرامی شایسته است موارد مندرج در توافقنامه را جهت استفاده بهینه از خدمات ارائه شده به دقت مطالعه فرمایید.استفاده کاربران از خدمات و محصولات وب‏‌سایت ناروین فالو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس های مربوطه می باشد. ناروین فالو متذکر می گردد ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
تمامی قوانین و رویه های وب سایت ناروین فالو مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران ،من جمله قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیکی می باشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است.
به روزرسانی در قوانین از زمان نشر آن در وب سایت به معنی توافق کاربر و پذیرش هرگونه تغییر
می باشد.
کاربران محترم موظف می باشند حین سفارش تا اتمام کار صفحه اینستاگرام معرفی شده را برای انجام سفارش از وضعیت خصوصی خارج نموده و آنرا در وضعیت عمومی قرار دهند.چنانچه هنگام استارت سفارش صفحه مورد نظر در حالت خصوصی باشد سفارش شروع نخواهد شد.
از طرفی چنانچه سفارش شروع شود و در حین ارائه خدمت صفحه اینستاگرام خود را به حالت خصوصی تغییر وضعیت دهید سفارش لغو شده و دیگر ادامه آن امکان پذیر نخواهد بود و لذا قابل پیگیری نمی باشد.
ناروین فالو به اطلاعات خصوصی کاربران احترام گذاشته و از آن محافظت می نماید.
همواره به یاد داشته باشید همزمان با ثبت سفارش از وب سایت ناروین فالو اقدام به ثبت سفارش در دیگر وب سایت ها ننمایید چنانچه این اقدام صورت پذیرد سفارش شما از نظر ما انجام شده تلقی خواهد شد.
کاربر موظف است برای وارد کردن آیدی و لینک پست مورد نظر خود نهایت دقت را بنماید و در صورت عدم صحت در ورود اطلاعات مربوطه برای دریافت خدمات و استفاده از محصولات ،ناروین فالو هیچگونه مسئولیتی ندارد و سفارش دهنده مسئول این بی دقتی
می باشد.
نحوه برقراری ارتباط کاربران گرامی با فروشگاه ناروین فالو از طریق آدرس الکترونیکی ثبت شده در وب سایت می باشد.
جهت پیگیری سفارشات شماره سفارش خود را پس از اتمام ثبت سفارش و بازگشت از درگاه پرداخت نزد خود نگهدارید و هنگام درخواست پیگیری شماره سفارش را ارائه نمایید عدم ارائه شماره سفارش موجب سلب مسئولیت ناروین فالو می باشد.
فروشگاه ناروین فالو از ارائه خدمت به صفحات اینستاگرامی که مغایر با قوانین شرع مقدس و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور می باشد.
از آنجایی که کنترل شبکه های اجتماعی از اختیار ما خارج می باشد لذا امکان تغییر در سرعت اینترنت و به روزرسانی ها و تغییرات در الگوریتم اینستاگرام وجود دارد و این موارد می تواند موجب تغییر در زمانبندی ارائه خدمات گردد.
در صورت تغییر اکانت بعد از ثبت سفارش وجه پرداخت شده قابل بازگشت نمی باشد و سفارش انجام شده تلقی می گردد.
با توجه به واقعی بودن فالوورها امکان ریزش احتمالی وجود دارد.
به دلیل باگ های موجود در اپلیکیشن اینستاگرام امکان ورود فالوور با اکانت خارجی نیز وجود خواهد داشت و ثبت سفارش خریدار به منزله اطلاع از این موضوع است.
تمامی محتوای اختصاصی مرتبط به وب سایت متعلق به ناروین فالو می باشد و حق استفاده از آن ها برای وب سایت ناروین فالو محفوظ است و هرگونه استفاده بدون مجوز از وب سایت پیگرد قانونی دارد.
جهت ارائه هرگونه انتقاد ،پیشنهاد ،و اطلاع رسانی و دریافت پشتیبانی می توانید با آدرس الکترونیکی مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.
تیم پشتیبانی ناروین فالو مفتخر است با نهایت صمیمیت و احترام پذیرای شما عزیزان باشد.