خرید فالوور

خرید فالوور اینستاگرام واقعی

خرید فالوور اینستاگرام واقعی به رشد پیج و کسب و کار شما کمک میکند همچنین با خرید فالوور ارزان میتوانید شروع کنید

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام واقعی به رشد پیج و کسب و کار شما کمک میکند همچنین با خرید فالوور ارزان میتوانید شروع کنید در این روز ها که اینستاگرام بسیار محبوب شده است و بین همه ی کاربران جا افتاده است خود پلتفرم اینستاگرام این قابلیت را دسترس شما قرار میدهد که بتوانید برای کسب کار خودتان یک پیج و یا یک صفحه اینستاگرامی داشته باشید تا در آن به تبلیغات و فروش محصولات خود اقدام بفرمایید که با این تکنیک میتوانید از فرصت استفاده با همه ی کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

اما در این میان مشکلی وجود دارد که کلیه پیج ها را در بر میگیرد و آن هم تعداد فالوور است که هر چقدر تعداد آن بیشتر شود و قطعا هم پیجتان رشد میکند و افراد بیشتری آن را میبینند و همینطور تعداد فالوور در پیج باعث اعتماد سازی مخاطبین میشود اما خب به راحتی و در سرعت کم نمیتوان به تعداد فالوور بالا رسید ولی میتوان با خرید فالوور اینستاگرام واقعی این خلع را پر کرد.

فالوور واقعی 

تا کنون اگر دقت کرده باشید ما به فالوور واقعی اشاره کرده ایم که این برایتان سوال میشود فالوور واقعی چیست و یا چه فرقی با فالوور فیک دارد ؟

که اگر بخواهیم به زبان ساده برای شما بازگو کنیم باید گفت که فالوور واقعی همان کاربران ی هستند که در اینستاگرام فعالیت میکنند و دارای پروفایل و نام کاربری میباشند و همچنین برای خودشان پست هایی هم دارند و این قابلیت ها بی فایده نیستند که این قابلیت ها باعث میشود اینستاگرام آنها را به عنوان فیک نمیشناسند و باعث میشود که پیج شما با امنیت کامل فالوور های واقعی خودش را جذب کند و همچنین بهتر از فالوور های فیک عمل میکنند و فقط تعداد فالوور های شما افزایش پیدا نمیکند بلکه باعث رشد پیج شما نیز میشود.

فالوور فیک‎

تعداد زیادی از کسانی که فالوور میفروشند فالوور هایشان فیک است که با تبلیغات زیادی و دروغین شما را ترقیب به خرید فالوور های فیک میکنند همچنین این فالوور ها باعث میشوند که اینستاگرام پیج شما را به خاطر همین فالوور های فیک پیج شما را بن کند و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید همچنین این قابلیت فقط تنها کاربردی که دارد این است که تعداد فالوور های شما را در صفحه ی اینستاگرامی شما افزایش میدهد که بدون هیچ فعالیتی در اینستاگرام شما وجود دارند و خود اینستاگرام این کار را لغو قوانین میدادند و به سرعت پیج شما را میبندد.

اما به زبانه ساده اگر بگوییم این کار چیزی است که شما 1000 تا فالور دارند اما سین استوری های شما یا ویو پست های شما 100 عدد است که این کار از نظر اینستاگرام وجود ربات در اینستاگرام است. اما فالوور های واقعی ان شکلات را ندارند و در پیج شما نیز فعالیت میکنند و تعداد سین استوری های شما را افزایش میدهند.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی به رشد پیج و کسب و کار شما کمک میکند همچنین با خرید فالوور ارزان میتوانید شروع کنید

نحوه خرید فالوور اینستاگرام واقعی 

اگر به دنبال خرید فالوور های واقعی باشید شاید برایتان سوال شود که از کجا و از چه وب سایتی این نوع فالوور را خریداری کنیم تا بدون مشکل فالوور های واقعی را به ما تحویل دهند ؟ که باید گفت ما یعنی ناروین فالو با چندین سال سابقه و داشتن تخصص در این زمینه و دانستن الگوریتم های اینستاگرام برای رشد بهتر پیج شما خدماتی که به شما ارائه میدهیم فقط فالوور های واقعی است که بدون هیچ مشکلی برای شما و اکانت اینستاگرامی شما رخ ندهد و به راحتی از خدمات ما استفاده کنید.

همچنین برای راحتی شما ما وب سایت در نظر گرفته ایم تا بتوانید به راحتی در آن خرید خود را انجام  دهید و یکی دیگر از خدمات ما این است که به صورت آنی خدمات خریداری شده را دریافت نماید.

فالوور واقعی ایرانی

برخی از کسب و کاران که در اینستاگرام خود فعالیت میکند خرید و فروششان به داخل همین مرز های شور محدود میشود و برخی دیگر که تعداد کمتری دارند در خارج از کشور فعالیت دارند که هر کدام از این فروشگاه ها برای پیج خود  نیاز به فالوور های واقعی دارند اما نکته ای وجود دارد که آن هم این است کسی که داخل کشور فعالیت دارد فالوور های واقعی ایرانی بیشتر مورد نیازش است تا کسی که در خارج از این مرز کار میکند.

اما با خرید فالوور های ایرانی اینستاگرام متوجه میشود که کسب و کار شما در ایران است و با این کار صرفا خدمات و محصولات شما را نشان افراد ایرانی میدهد که با این کار بیشتر افراد ایرانی جذب پیج شما میشوند که این موضوع برای کسب کار های ایرانی یک قابلیت خوب است.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی به رشد پیج و کسب و کار شما کمک میکند همچنین با خرید فالوور ارزان میتوانید شروع کنید

خرید فالوور ارزان یا خرید فالوور اینستاگرام واقعی

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه شد این است که همه ی افراد نمیتوانند هزینه های زیادی برای خرید فالوور بکنند و بودجه ی کافی برای این کار ندارند که مناسب ترین نوع خرید برای این گونه افراد هست اما باید توجه کرد که کسانی که بسیار قیمت را پایین میگزارند ممکن است فالوور های آنها فیک باشد یا فالوور های آنها بسیار بی کیفیت باشند.

امنیت پیج شما

بسیاری از کاربرانی که میخواهند فالوور های واقعی خریداری کنند در زمانی که وارد یک وب سایت میشوند و سفارش خود را تکمیل میکنند برای ادامه ی کار از آن یک حساب کاربری به علاوه یک رمز عبور برای آن میخواند که با این کار ممکن است امنیت پیج شما به خطر بیفتد و همچنین ممکن است حساب شما توسط خود اینستاگرام بسته شود.

اما ما یعنی شرکت ناروین فالو برای این که خدمات ما به راحتی و با امنیت کامل برای شما فعال شود به هیج عنوان رمز عبور حساب کاربری شما را دریافت نخواهیم کرد و فقط اسم و آدرس حساب کاربری شما را دریافت میکنیم و بعد از آن شروع به کار میکنیم.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی به رشد پیج و کسب و کار شما کمک میکند همچنین با خرید فالوور ارزان میتوانید شروع کنید

خرید فالوور اینستاگرام واقعی یا فالوور های هدفمند 

در زمانی که فالوور های خود را خریداری میکنید باید در نظر داشته باشید که در زمانی که میخواهید خریداری کنید از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید و سعی کنید که فالوور هایی که خریداری میکنید هدف دار باشد و در پیج شما فعالیت کنند تا اینستاگرام آنها را به عنوان فالوور فیک تشخیص ندهد و همچنین رشد پیج شما زیاد شود. این نوع فالوور ها به عنوان فالور های واقعی نیز شناخته میشنود و همچنین اینها به بازدید های پست هایی که در صفحات اینستاگرام خود قرار میدهید کمک میکند.

 

طراحی سایت و خدمات سئو توسط گروه تفکر برتر 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *